.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آیت الله لائینی :انتقاد از ترویج فرهنگ غربی و ازدواج سفید در برخی فیلم ها
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه جریان آمریکاگرایی به وسیله تربیت یافتگان غربی ترویج می شود، از ترویج و تبلیغ فرهنگ ازدواج سفید در برخی فیلم های جشنواره فجر انتقاد کرد.

 به گزارش شمال نیوز، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در خطبه‌های نمازجمعه ساری با تاکید بر تقوی الهی، با گرامیداشت روز روحانیت و دفاع مقدس اظهار داشت: مازندران ۴۰۰ طلبه و روحانی شهید تقدیم نظام مقدس اسلامی کرده است.

وی نقش اخلاق را در زندگی سرنوشت ساز برشمرد و با بیان اینکه همه نیازمند اخلاق هستیم، گفت: بنابراین باید اخلاق را جدی بگیریم.

وی همچنین سالروز عملیات بزرگ خیبر را گرامی داشت، گفت: امروز ایران اسلامی به جایی رسیده است که موشک خیبرشکن می‌سازد و هشت برابر سرعت صوت حرکت می‌کند و ضد گنبد آهنین رژیم منحسوس اسرائیل است.

آیت الله محمدی لائینی با انتقاد از برخی رانت بازی‌ها و ضعف نظارت در اجرای پروژه‌ها اظهار داشت: این درحالی که ظرفیت مهندسی ما بالا است و حق مردم ما چنین صنعت خودروسازی و دست اندازی است.

امام جمعه ساری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار مجازی با مردم تبریز اظهار داشت: مقام معظم رهبری به نگاه و نیاز به آینده، جمعیت و فرزندآوری، توجه به انرژی هسته‌ای و پویایی و زاینده بودن انقلاب اسلامی تاکید کردند.

وی تصریح کرد: اگر به توصیه‌های مقام معظم رهبری در برجام عمل می‌شد، شاهد بروز برخی مشکلات نبودیم.

امام جمعه ساری با بیان اینکه آمریکا هفت میلیارد دلار از پول ملت افغانستان را توقیف و نیمی از آن را بین قربانیان حادثه ۱۱ سپتامبر تقسیم کرده است، گفت: همچنین وزیر امورخارجه پیشین افغانستان نیز از اعتماد به آمریکا از مردم عذرخواهی و رئیس جمهور فراری نیز از مردم افغانستان به دلیل دوستی با آمریکا اظهار ندامت کرده است.

آیت الله لائینی اظهار داشت: جریان آمریکاگرایی به وسیله تربیت یافتگان غربی ترویج می‌شود و در کشور نیز نمونه‌هایی از آن را شاهد بودیم و در جریان جشنواره فیلم فجر متأسفانه برخی فیلم‌ها فضای ناامیدکننده داشته است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با انتقاد از ترویج و تبلیغ فرهنگ ازدواج سفید در برخی فیلم‌های تولیدشده، اظهار داشت: متأسفانه مسئله حرام زادگی را به اسم و قداست عشق در حال ترویج هستند و به کسانی که در جشنواره جایزه داده شد که حرف‌های کفرآمیز و ملحدانه می‌زنند.

وی با بیان اینکه وزارت ارشاد باید نظارت بیشتری داشته باشد، گفت: برخی‌ها تلاش دارند در ایران فرهنگ غربی را ترویج دهند و باید بدانیم در ایران بالای امور، ولایت فقیه وجود دارد و دنیای غرب بداند ایران، شوروی و اسلام کمونیست نیست و ملت به دوارن نکبت پیش از انقلاب برنخواهد گشت./مهر

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.07 seconds.